Identyfikacja dźwiękowa Twojej firmy
Czym jest audio branding?
To wyrażenie w sposób muzyczny i dźwiękowy najważniejszych wartości, które stoją za marką, jej tożsamości, historii, wizji, misji, a nawet wyglądu.Audio branding to wyniesienie komunikacji marki na wyższy poziom, jeszcze większa spójność i dołączenie do grona światowych brandów posługujących się dźwiękiem w komunikacji swojej marki.
Muzyka, która jest idealnym nośnikiem emocji, zagwarantuje odbiorcom marki niepowtarzalne doświadczenie.
Dusza i słowa stają się dźwiękiem
Gdzie mogę korzystać z audio brandingu?Stworzenie identyfikacji dźwiękowej ma sens wówczas, gdy istnieje wiele punktów styku emitowanego dźwięku z odbiorcą.
Im więcej takich miejsc, tym lepiej. Jakie elementy możemy dla Państwa stworzyć?
- utwór wiodący (podstawowa baza do dalszej rozbudowy)
- dźwię - dźwiękowe logo
- muzyka do reklam telewizyjnych i radiowych
- muzyka do treści w mediach społecznościowych
- dzwonki telefoniczne do telefonów służbowych
- muzyka do pomieszczeń (lobby, poczekalnie)
- udźwiękowienie aplikacji firmowej
- udźwiękowienie urządzeń (infokioski, pulpity, samochody)
- udźwię - udźwiękowienie systemów komputerowych (start i zamknięcie systemu)
- udźwiękowienie transportu publicznego
- muzyka do przywitania na centrali telefonicznej
- muzyka w oczekiwaniu na połączenie
- oprawa wydarzeń na żywo i online (muzyka tła, gong, dżingle na wejście)
- oprawa firmowego podcastu
- utwory do instruktażów (BHP, instrukcje obsługi, rzadko zmieniane treści wymagające c wymagające częstych powtórzeń)
- utwory do prezentacji produktów
- utwory o określonym natężeniu emocji (wyciszające lub pobudzające)
- utwory stylizowane pod okazje (święta, wydarzenia sportowe)
- utwory stylizowane regionalnie (Azja, Afryka, Ameryka Południowa itd.)
- utwory dla klientów (soundtrack powiązany z marką)
Zacznijmy wspólną przygodę z dźwiękiem
Co niesie ze sobą wdrożenie audio brandingu?Posługiwanie się identyfikacją dźwiękową oznacza wyniesienie komunikacji marki na wyższy poziom. Aby przyniosła ona rezultaty niezbędna jest systematyczność i konsekwencja. Żeby odbiorcy utożsamiali konkretne dźwięki z Państwa marką należy zapewniać im dźwiękowe doświadczenia w jak największej liczbie pól eksploatacji i w określonym natężeniu.